ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Σχολιάστε κάθε άρθρο, κάνετε προτάσεις για τυχόν αλλαγή του και ψηφίστε.

Τι είδους εκλογικό νόμο θέλετε για την εκλογή των βουλευτών;

Posted by Διαβούλευση στο 15/02/2013

31 Σχόλια to “Τι είδους εκλογικό νόμο θέλετε για την εκλογή των βουλευτών;”

  1. Αθανάσιος Βουτσίνος said

    Με την απλή αναλογική μέτρηση. Αυτό που έγινε τα τελευταία χρόνια ήταν καθαρά στημένα κι έχουν τα άλλα δύο κριτήρια που τα έκαναν παράνομα. Θα το αναλύσουμε αλλού αυτό.

    • Απο Πλατεια Βαθης said

      Αν τιθεται θεμα «κοματικων υποψηφίων», ενα μικρο «μπονους» (σαφως κατω του 5%) εχει μια δοση δικαιωσυνης.
      Θα υπαρχει κατότατο οριο «εισαγωγής», ή θα ειναι το μαθηματικα οριζόμενο;;

  2. […] Τι είδους εκλογικό νόμο θέλετε για την εκλογή των βουλ… […]

  3. […]   Τι είδους εκλογικό νόμο θέλετε για την εκλογή των βουλ… […]

  4. Γεώργιος Στάικος said

    Το μικρό ή μεγάλο bonus, όπως και η απλή αναλογική, είναι για την εκλογή των βουλευτών των κομμάτων (της κομματοκρατίας). Οι βουλευτές του Λαού (της Δημοκρατίας) εκλέγονται με διαίρεση σε τόσες περιφέρειες όσος και ο αριθμός των βουλευτών. Σε κάθε περιφέρεια εκλέγεται ο πρώτος, που ανεξάρτητα από το κόμμα (που τυχόν ανήκει), εκπροσωπεί την περιφέρειά του, που μπορεί να τον ανακαλέσει ανά πάσα στιγμή.

    • συμφωνώ και επαυξάνω

    • Γεράσιμος Σαράφογλου said

      Συμφωνώ

    • Νικολαος λαμπρινακος said

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΥΞΑΝΩ

    • Απο Πλατεια Βαθης said

      @ κ Σταϊκο… δεν καταλαβαινω τι εννοητε..
      αλλοι οι » βουλευτές των κομμάτων (της κομματοκρατίας) και αλλοι οι βουλευτές του Λαού (της Δημοκρατίας)». ;;

      Κατόπιν, καθένας «βουλευτης του λαου» θα λογοδοτει για όλες της κυβερνητικες πραξεις στον Δημο της Περιφέριάς του ;; .. επι ποινη εξοστρακισμου (;;) ενω οι «κομματικοι» θα λογοδοτουν στο Κομμα;;

  5. Γιώργος Ζάμπαλος said

    Με «κλήρωση» και όχι με εκλογές

  6. Δεν θέλω εκλογή βουλευτών. Θέλω κλήρωση των βουλευτών μεταξύ των πολιτών ηλικίας άνω των 25 ετών, με «σώας τας φρένας, λευκό ποινικό μητρώο και με μορφωτικό επίπεδο αποφοίτου Λυκείου.

    • Απο Πλατεια Βαθης said

      Συμφωνω -χαλαρα- μαζι σας επι της αρχης, αλλα διαφωνω στις λεπτομερεις των προσοντων των υποψιφίων.
      Νομιζω, λιγες βαζετε και αστοχες, συναμα !!

  7. Πασχάλης Καλογιάννης said

    Αν δεν πάρουμε μέτρα, η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ θα παραμείνει ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ.
    Δυστυχώς η τηλεόραση έχει «πάρει» την θέση του υπερσχολείου, που διαμορφώνει ακόμη και χαρακτήρες, πόσο μάλλον πολιτική «συνείδηση» και μάλιστα με επιστημονικό τρόπο που εξυπηρετεί τα κάθε είδους συμφέροντα.
    Πρώτα-πρώτα θα πρέπει να «τιμωρηθούν» οι κάθε είδους «μαϊντανοί» του γυαλιού, ώστε να μην εξασφαλίζουν την εκλογή τους από την πριμοδότηση (σε τηλεπαρουσίαση και θετικά σχόλια = γλείψιμο) των τηλεπαρουσιαστών (δημοσιογράφων ή δήθεν) ή (κατ’ εντολή) των καναλαρχών που είναι και μεγαλοεργολάβοι Δημοσίων έργων και προμηθειών.
    Είναι στατιστικά διαπιστωμένο οτι υπάρχει σημαντική αύξηση των προβεβλημένων τηλεοπτικά προσώπων (δημοσιογράφων, ηθοποιών, τραγουδιστών κλπ ή συγγενών τους πρώτου βαθμού) που εκλέγονται στην βουλή και μάλιστα οι περισσότεροι με αυξημένο αριθμό σταυρών. Σε όλα τα κόμματα!
    Πρέπει στο ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ να ληφθεί μέριμνα ώστε:

    Α. Η τηλεόραση να ελέγχεται από επιτροπή ΣΟΦΩΝ για τον (τεράστιο) παιδαγωγικό της ρόλο, αλλά και τις μεθόδους εκμαίευσης κερδών.
    π.χ. προ μηνών κουράστηκα να ακούω, απ’ όλα τα κανάλια, για τους κινδύνους από τα γεννόσημα φάρμακα και την εμφάνιση ελάχιστων αμφισβητιών γιατρών (που δεν τους ήξερε ούτε η μάνα τους).
    Ώ του θαύματος!
    Το θέμα θάφτηκε μόλις πλημμύρισαν τα κανάλια από κρατικές διαφημίσεις για την ασφάλεια των γεννοσήμων.
    Μπράβο στους διαφημιστές!
    Το μήνυμά τους έπεισε τους (συνήθως δύσπιστους) τηλεδημοσιογράφους κάθε ΑΞΙΑΣ!
    Μπράβο και στους τηλεδημοσιογράφους!
    Μόλις πείσθηκε η συνείδησή τους, έθαψαν το θέμα, ως όφειλαν, και εναρμονίσθηκαν με την συμπεριφορά των συναδέλφων τους όλου του πολιτισμένου Δυτικού κόσμου, όπου χρόνια τώρα χρησιμοποιούνται άφοβα τα γεννόσημα.

    Β. Είτε να απαγορευθεί η συμμετοχή στις εκλογές όσων την τελευταία 4ετία εμφανίσθηκαν στο γυαλί, είτε να θεσπισθεί σύστημα μέτρησης της τηλεπαρουσίας και τηλεθέασης κάθε υποψηφίου την τελευταία τετραετία και σύστημα αρνητικής πριμοδότησης ψήφων του καθ’ ενός υποψηφίου, (αντιστρόφως) ανάλογα με την επίδοσή του στα κανάλια.
    Μόνο έτσι θα έχουν ίσες ευκαιρίες εκλογής όλοι οι Έλληνες.
    Όσο για τα κόμματα, θα μπορούσαν να στέλνουν στα κανάλια άλλα στελέχη του, όπως π.χ. πρώην βουλευτές που θα απαγορεύεται να εκτεθούν στην βάσανο της εκλογής τα επόμενα 4 χρόνια από την τελευταία τους εμφάνιση στα κανάλια.

    • Απο Πλατεια Βαθης said

      Να βοηθησω λιγο ;;
      Μηπως να απαγορευτει ΚΑΘΕ πολιτικη προβολη (εμεση ή αμεση) απο την τηλεόραση ΠΛΗΝ του καναλιου ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ;;
      Μηπως να χανει το δικαιωμα του «εκλεγεσθαι» όποιος εργαζεται σε καναλι TV ή ραδιοφωνου;
      Μηπως «προεκλογικα προγράμματα» που προσπαθουσαν να μας πεισουν τηλεοπτικα, να τα γραφουν σε συντομο εγχειριδιο (βιβλιαρακι) κατατεθιμένο στην Δικαστικη Αρχη ;; (και αλιμονο αν δεν το τηρησουν;;) και διανεμομενο εναντι κοστους παραγωγης;

  8. ΣΠΥΡΟΣ ΤΣΑΓΚΑΡΗΣ said

    ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ.ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ Π.Χ. 300 ΛΑΙΚ ΣΤΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΣΕ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.ΜΕΤΑ ΑΥΤΑ ΤΑ «ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΑ»ΣΤΟ ΕΝΤΥΠΟ ΕΝΙΑΙΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ

  9. Τρύφων Φαρμακάκης said

    Πολλοί το είπαν και πριν από εμένα και είναι ένας θεσμός που δεν έχει καθόλου κεντρική θέση στις συζητήσεις και προτάσεις της πρωτοβουλίας για ΡΣΑ, παρόλο που για τους εφευρέτες της δημοκρατίας και για τους μεγάλους φιλοσόφους της (τους ελάχιστους των οποίων σώζονται έργα τους) θεωρείται ακρογωνιαίος λίθος της: ΚΛΗΡΩΣΗ

    • Απο Πλατεια Βαθης said

      Συμφωνω… η κληρωση πρεπει να θεσμοθετηθει με καποιον τροπο, για όλους ή για ενα σημαντικο μερος των «βουλευτων’.

      Προτεινω, αυθέρετα, μια λιστα 10-20 χιλιαδων «μυαλων με γνωστικο πεδίο» και κληρωση με βαση το ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΗΣ ΑΠΟΧΗΣ και των ΑΚΥΡΩΝ !!
      Θητεια ενος ετους, απαξ, παραλαβη παραδοση απο τον προηγουμενο, υποχρεωτικη «αδεια ανευ αποδοχων» απο την εισετι εργασια τους κλπ. Θεση ΕΠΙ ΤΙΜΗ που θα τον «εισαγει» υστερα σε καποια ατυπη «τιμητικη επιτροπη εμπειρογνωμονων» της ειδικοτητας του.
      Αυτοι, ισως, θα φροντισουν καλυτερα την «πολιτικη χειραφέτηση» του Δημου…

  10. Βέργος said

    Η κλήρωση των βουλευτών θα μπορούσε να εφαρμοστεί στους εκπροσώπους της γερουσίας, και μάλιστα να αποτελείται μόνο απο συνταξιούχους. Ενώ οι βουλευτές της βουλής να εκλεγονται κανονικά, με απλή αναλογική και με βάση τους σταυρούς και όχι το ποσοστό του κόμματος.

  11. eleniKehri@gmail.com said

    Όχι εκλογή.Κλήρωση.

  12. Ο.Κουκακης said

    Βουλευτές να ειναι οι δήμαρχοι. Εχουν εκλογική βάση άνω του 50% έτσι και αλλιώς, ενώ οι τυχόν επαναλληπτικοί εκλογικοί γύροι, δεν θα καθυστερούν την λειτουργία του κράτους δεδομένου ότι δεν θα συμβαίνουν σε όλη την επικράτεια. Με δεδομένο του 50% που ισχύει σήμερα στις δημοτικές εκλογές, η βουλή θα έχει μεγάλη λαϊκή βάση, ενώ οι βουλευτές/δήμαρχοι θα ελέγχονται άνετα σε τοπικό/δημοτικό επίπεδο από τους δημότες τους, αλλά και εύκολα θα αφουγκράζονται την επιθυμία του δήμου τους. Καταργούνται τα κόμματα και κάθε πολιτικός συνδικαλισμός ή συνασπισμός έτσι, που σήμερα αποτελεί κανάλι διοχέτευσης και διαχείρισης εξουσίας, αντί να έχει χαρακτηριστικά αντιπροσώπευσης και δημιουργούνται πολλαπλές ασφαλιστικές δικλείδες με την πιθανή δυνατότητα του δήμου να καθαιρεί τον δήμαρχο/βουλευτή. Μπορώ να το αναπτύξω περισσότερο, αλλα για αρχή θέλω να σημειώσω ότι δεν αρκεί ο ανωτέρω πολλαπλών επιλογών πίνακας.

    • Απο Πλατεια Βαθης said

      Καλη σκεψη και αυτη…

      • Ι.Κουκάκης said

        Θεωρώ ότι με αυτόν τον τρόπο τα εθνικής εμβέλειας ΜΜΕ βγαίνουν απο τον κύκλο εξάρτησης στον οποίον φυσικά συμμετέχει και η πολιτική. Βέβαια θα μου πείτε τι γίνεται με τα τοπικά ΜΜΕ; Αλλα εδώ δεν υπάρχει κόμμα (συνασπισμός πολιτικής η κοινοπραξία με άλλους πολιτικούς άλλων περιοχών) για να ειναι αξιοσημείωτη η σχέση. Επιπλέον για την αποκοπή, γενικότερα, «δικτύων» δεν τίθεται θέμα, εννοείται ότι βουλευτής δεν υπουργοποιείται.
        Ποιες λειτουργίες του δήμου διατηρεί ο δήμαρχος/βουλευτής; Νομίζω ότι δεν χρειάζεται να υπογράφει αποφάσεις για αγορά μελάνι 33€ για γραμματειακή υποστήριξη. Και εδώ μπορεί να εμφανιστεί και ο τερματίσας δεύτερος στις εκλογές διαδραμματίζοντας ρόλο τινά. Και εδώ συναντάται το παράλογο λογικό: 51% δήμαρχος/βουλευτής, 49% ενεργός παράγων λειτουργίας του δήμου, σύνολο 100% (τα νούμερα εδώ είναι αυθαίρετα βέβαια και το κάνω αυτό για την κατανόηση και οχι για την αλήθεια).

  13. Ν.Α.Β. said

    Η απλή αναλογική είναι καλή μέθοδος για την περίπτωση που έχουμε μια λίγο πολύ ιδεατή δημοκρατία όπου η μειοψηφία αποδέχεται την πλειοψηφία και ασκεί έντιμη αντιπολίτευση στα όρια του fair play.
    Αλλιώς, στην περίπτωση που έχουμε μικρές διαφορές ανάμεσα στο πρώτο και το δεύτερο κόμμα μπορεί να δημιουργηθεί υπόγειος πόλεμος και έντονη αμφισβήτηση τόσο των αποτελεσμάτων των εκλογών όσο και της γενικότερης πολιτικής.
    Αυτός ήταν και ο λόγος που θεσμοθετήθηκε το μπόνους των 50 εδρών, ώστε να έχει το πρώτο κόμμα τη δύναμη να περάσει νομοσχέδια από μια αντιδραστική αντιπολίτευση.
    Όντως αυτό το μπόνους χρησιμοποιήθηκε τα τελευταία χρόνια που εγκαταλείπεται ο δικομματισμός, ώστε να κυριαρχήσει ακόμα και στην περίπτωση που το πρώτο κόμμα είναι μια πραγματική (και όχι μόνο εκλογική) μειοψηφία.
    Δεν είναι βέβαια χρήσιμο σήμερα να παίρνει το πρώτο κόμμα 50 έδρες, διπλασιάζοντας μ’ αυτό τον τρόπο τα ποσοστά του σε ορισμένες περιπτώσεις.
    Μέχρι λοιπόν να γίνουμε πιο ώριμοι πολίτες και πιο πολιτισμένοι άνθρωποι νομίζω ότι χρειάζεται μια μικρή ενίσχυση του πρώτου κόμματος.
    Όχι 50 έδρες, αλλά γύρω στις 15 έδρες πιστεύω είναι αρκετές. Για τα επόμενα χρόνια.
    (αυτό θα μπορούσε να συνδυαστεί με τον αριθμό των βουλευτών, αν πχ αντί για 300 είχαμε 200, τότε οι 15 έδρες είναι μια χαρά)

  14. Panagiotis Samios said

    Ο ΛΑΟΣ ΜΕ ΤΟΠΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΑΝΑ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΙΣΧΥΕΙ Η ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ !!

  15. Χαράλαμπος Αλεξόπουλος said

    Αν έχουμε ένα σύστημα άμμεσης Δημοκρατίας και ο ρόλλος των βουλευτών περιορίζεται σε διαδικαστικά θέματα, τότε συμφωνώ με την κλήρωση.
    Αν οι βουλευτές έχουν αρμοδιότητες νομοθετικές, όπως ισχύει σήμερα, τότε σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να με εκπροσωπήση κάποιος που εκλέχθηκε τυχαία.

    Η άποψη μου είναι ότι θα πρέπει να έχουμε ένα διευρημένο βουλευτικό σώμα, πολύ μεγαλύτερο από σήμερα. Ο στόχος είναι ο κάθε βουλευτής να εκλέγεται από λίγες χιλιάδες ψηφοφόρους στα πλαίσια ενός δήμου και όχι ενός νομού όπως είναι σήμερα. Αυτό επιτρέπει στους ψηφοφόρους να έχουν άμμεσο έλεγχο στον βουλευτή τους σε σχεδόν καθημερινή βάση. Οι βουλευτές πρέπει να εκλέγονται με συγκεκριμένες δεσμεύσεις και να είναι όχι μόνο ανακλητοί αλλά και να έχουν νομική ευθήνη σε περίπτωση μη τήρησης των δεσμεύσεων τους. Για παράδειγμα ένας βουλευτής εκλέγεται με δέσμευση την βελτίωση του συστήματος υγείας. Αν κατά την διάρκεια της θητείας του ψηφίσει περικοπή στον προυπολογισμό του υπουργείου υγείας, θα πρέπει ενώπιον της δικαιοσύνης να αποδείξη ότι παρά την περικοπή, το σύστημα υγείας βελτιώνεται.

    Θα πρέπει επίσης να κατευθυνθούμε σταδιακά σε μια άμμεση δημοκρατία. Στην αρχή θα πρέπει να παίρνονται οι αποφάσεις για κεντρικές επιλογες με δημοψήφισμα και σταδιακά όσο αποκτούμε εμπειρία να μπαίνουν σε δημοψήφισμα όλο και πιο εξειδικευμένα θέματα.

  16. Η κλήρωση είναι η μόνη μέθοδος που αποκλείει την πελατειακή σχέση μεταξύ βουλευτών και πολιτών. Η φοβία για αδυναμία των «αμόρφωτων» πολιτών (όπως ήταν οι Κολοκοτρώνης, Καραϊσκάκης, Μιαούλης, Κανάρης κλπ) να έχουν ώριμη άποψη μπορεί να αντισταθμισθεί με παράλληλη Γερουσία για θέματα με μακροπρόθεσμες συνέπειες, όπως είναι τα δικαιώματα των μειονοτήτων, η διανομή της γης κλπ, καθώς και με αυξημένες εξουσίες του Προέδρου της Δημοκρατίας, όπως το δικαίωμά του, με εισήγηση της Γερουσίας να αναπέμπει σε δημοψήφισμα αποφάσεις της Βουλής με οριακή ψήφο (49%-51%). Μια τέτοια Γερουσία μπορεί να αποτελείται από τις πρώην ηγεσίες των τριών εξουσιών (κυβέρνησης, βουλής, δικαιοσύνης).

  17. Είναι απαραίτητο να γίνουν 3 βασικές αλλαγές στον εκλογικό νόμο.

    (1) Τα έγκυρα λευκά πρέπει να συμμετέχουν στο εκλογικό μέτρο και να αντιστοιχούν σε κενές έδρες στη βουλή.
    (2) Απλή αναλογική, χωρίς κανένα μπόνους.
    (3) Το όριο εισόδου στη βουλή πρέπει να μειωθεί στο 1% και οι ψήφοι σε σχηματισμούς που λαμβάνουν κάτω του 1%, πρέπει να μοιράζονται *εξ ίσου* στους σχηματισμούς που μπαίνουν στη βουλή (συμπεριλαμβανομένων των λευκών, που πρέπει να ενισχύονται ακριβώς το ίδιο με τους υπόλοιπους σχηματισμούς).

    Επιπλέον, θα ήταν καλό να υπάρχει «κόμμα» ανεξάρτητων, στο οποίο να μπορούν να συμμετέχουν όσοι θέλουν να βάλουν υποψηφιότητα, αλλά δεν επιθυμούν να ενταχθούν σε κανένα από τα υπάρχοντα κόμματα.

    • Άλλες 2 αλλαγές είναι πολύ σημαντικές:

      (1) Πρέπει να καταργηθούν τα κομματικά ψηφοδέλτια. Χρειάζεται ενιαίο ψηφοδέλτιο, που να επιτρέπει την ψήφιση βουλευτών διαφορετικών κομμάτων.
      (2) Θα πρέπει να καταργηθούν οι λίστες. Όλοι οι βουλευτές θα πρέπει να είναι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι συγκεκριμένων ψηφοφόρων.

      Επισημαίνω ότι, όλες οι προτάσεις μου είναι στη βάση λειτουργίας της αντιπροσώπευσης. Για Δημοκρατικές παρεμβάσεις, θα πρέπει να θεσμοθετηθούν τα δημοψηφίσματα πρωτοβουλίας πολιτών και τα συνταγματικά δημοψηφίσματα.

    • Επειδή υπάρχει προβληματισμός για το πως θα λειτουργήσει η κυβέρνηση, προτείνω μόνιμη τεχνοκρατική κυβέρνηση, με εξαίρεση τον πρωθυπουργό, που θα εκλέγεται από τους πολίτες.
      Ο ρόλος της βουλής θα γίνει καθαρά νομοθετικός (ελπίζω, υπό τον έλεγχο δημοψηφισμάτων πρωτοβουλίας πολιτών) και δε θα έχει καμία εκτελεστική αρμοδιότητα.

      Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα αν δεν μπορούν να σχηματίσουν επαρκή πλειοψηφία για ψήφιση νόμου, οι βουλευτές. Ποτέ να μη νομοθετήσουν, αν δεν είναι διατεθειμένοι να συμβιβαστούν. Θα πρέπει οι βουλευτές, όλων των κομμάτων από κοινού, να σχηματίζουν προτάσεις νόμου που βρίσκουν επαρκή συμφωνία ανάμεσα στους αντιπροσώπους. Αυτό θα οδηγήσει και σε μικρότερα νομοσχέδια και θα αποτρέψει τα νομοσχέδια με άσχετες μεταξύ τους ρυθμίσεις. Αν δεν είναι διατεθειμένοι να συμβιβαστούν, ας μην περάσουν ούτε ένα νόμο.

    • [Περί της τεχνοκρατικής κυβέρνησης: θα πρέπει να καταργηθεί η μονιμότητα στο δημόσιο και όλες οι θέσεις στην κυβέρνηση να είναι διάρκειας 1 ή, το πολύ, 2 ετών.
      Χωρίς εξαίρεση ή πιθανότητα άσκησης μεγαλύτερης θητείας.
      Άσχετο: ομοίως, θα μπορούσαμε να σκεφτούμε για τους δημόσιους υπαλλήλους ένα σχήμα στο οποίο παραμένουν στις θέσεις τους (πέραν του ενός έτους) μόνο όσοι λαμβάνουν θετική αξιολόγηση.
      Η αξιολόγηση θα μπορούσε να γίνεται κυρίως από τους πολίτες –ίσως και τον διευθυντή του κάθε υπαλλήλου, πχ, κατά 50%.]

  18. Η Βουλή θα πρέπει να στελεχώνεται από ακομμάτιστους – δηλωμένους υπέρ της Δημοκρατίας – κληρωτούς πολίτες. Μια Βουλή των 700 είναι μέσα στις δυνατότητες μας. Ασφαλώς οι παροχές θα είναι πολύ μικρότρες από τις ισχύουσες σήμερα. Η θητεία τους θα πρέπει να είναι έως 18 μήνες έτσι ώστε να ανανεώνεται κατά το ήμιση η Βουλή κατά την διάρκεια της κυβερνητικής θητείας. (Προτείνουμε η κάθε κυβερνητική θητεία να ισχύει για 3 χρόνια). (Θα υπάρχουν κάποια απαραίτητα κριτήρια για το δικαίωμα ανάληψης Βουλευτικού αξιώματος).

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: