ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΝΕΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

Σχολιάστε κάθε άρθρο, κάνετε προτάσεις για τυχόν αλλαγή του και ψηφίστε.

  • Αρχείο

  • Kατηγορίες

‘Αρθρο 70: (‘Ασκηση νομοθετικού Έργου)

Posted by Διαβούλευση στο 21/03/2012

ΙΣΧΥΟΝ  ΑΡΘΡΟ

1. H Bουλή ασκεί το νομοθετικό της έργο σε Oλομέλεια.

2. O Κανονισμός της Βουλής προβλέπει ότι το νομοθετικό έργο που καθορίζεται από αυτόν μπορεί να ασκείται και από τις διαρκείς κοινοβουλευτικές επιτροπές που συγκροτούνται και λειτουργούν κατά τη διάρκεια της συνόδου, όπως ορίζει ο Κανονισμός και με τους περιορισμούς του άρθρου 72.

3. Με τον Κανονισμό της Βουλής ορίζεται επίσης η κατανομή της αρμοδιότητας μεταξύ των διαρκών κοινοβουλευτικών επιτροπών κατά Υπουργεία.

4. Αν δεν ορίζεται διαφορετικά, οι διατάξεις του Συντάγματος που αφορούν τη Βουλή ισχύουν για τη λειτουργία της σε Oλομέλεια και σε Τμήμα κατά το άρθρο 71, καθώς και για τη λειτουργία των κοινοβουλευτικών επιτροπών.

5. Για να λάβουν απόφαση το κατά το άρθρο 71 Τμήμα και οι διαρκείς κοινοβουλευτικές επιτροπές, όταν ασκούν νομοθετικό έργο κατά την παράγραφο 2 του παρόντος άρθρου, απαιτείται πλειοψηφία που δεν μπορεί να είναι μικρότερη από τα δύο πέμπτα του αριθμού των μελών τους.

6. O κοινοβουλευτικός έλεγχος ασκείται από τη Βουλή σε Oλομέλεια, όπως ορίζει ο Κανονισμός. O Κανονισμός μπορεί να προβλέπει την άσκηση κοινοβουλευτικού ελέγχου και από το κατά το άρθρο 71 Τμήμα, καθώς και από τις διαρκείς κοινοβουλευτικές επιτροπές που συγκροτούνται και λειτουργούν κατά τη διάρκεια της συνόδου.

7. O Κανονισμός ορίζει τον τρόπο με τον οποίο μετέχουν στις ψηφοφορίες βουλευτές που βρίσκονται σε αποστολή της Βουλής ή της Κυβέρνησης στο εξωτερικό.

8. O Κανονισμός της Βουλής προβλέπει τον τρόπο με τον οποίο η Βουλή ενημερώνεται από την Κυβέρνηση για τα ζητήματα που αποτελούν αντικείμενο κανονιστικής ρύθμισης στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης και συζητεί γι’ αυτά.

 

ΠΡΟΤΑΣΗ  ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ

1. Η Βουλή ασκεί το νομοθετικό της έργο σε Ολομέλεια ή σε τμήματα σύμφωνα με τους ορισμούς του παρόντος Συντάγματος και τον Κανονισμό της.

2. Ο κοινοβουλευτικός έλεγχος ασκείται από τη Βουλή σε Oλομέλεια, όπως ορίζει ο Κανονισμός. O Κανονισμός μπορεί να προβλέπει την άσκηση κοινοβουλευτικού ελέγχου και από Τμήμα, καθώς και από τις διαρκείς κοινοβουλευτικές επιτροπές που συγκροτούνται και λειτουργούν κατά τη διάρκεια της συνόδου.

 

 

4 Σχόλια to “‘Αρθρο 70: (‘Ασκηση νομοθετικού Έργου)”

  1. εδώ επιτρέψτε μου να αναρτήσω τούτα:

    Πως θα αλλάξουμε τον κόσμο;

    Σπύρος Ρίζος
    46100 Ηγουμενίτσα
    Email: parapotamos46@hotmail.com

    Φίλες και φίλοι του διαδικτύου, δεν είναι η πρόθεσή μου να σας κουράσω αλλά ούτε να σας ξεσηκώσω σε ανεξέλεγκτη επανάσταση, θεωρώ όμως, από συνείδηση, χρέος μου να επισημαίνω πάντα τις διαστρεβλώσεις, τα ψεύδη και τις τρικλοποδιές που χρησιμοποιεί το σύστημα προκειμένου να εξαναγκάσει τους λαούς στην υποτέλεια. Σε ορισμένους λοιπόν χλευασμούς που δέχθηκα από τη διεύθυνση της ιστοσελίδας
    ανιχνεύσεις, και ενώ τους ανάρτησα τούτα εδώ:

    January 11, 2013 at 11:51 am

    January 11, 2013 at 11:53 am

    January 11, 2013 at 11:56 am

    January 11, 2013 at 12:05 pm

    δείτε εδώ τι απάντησε ο Σαββίδης:

    anixneuseis says:
    January 11, 2013 at 7:21 pm
    Ρίζο μαζέψου

    Και εδώ κάποιος άγνωστος:

    January 12, 2013 at 12:15 pm

    Απάντησα:

    January 11, 2013 at 11:55 pm
    να μαζευτεί ο λαός για να κάνουν κουμάντο οι γκάνγκστερ…
    μπράβο Σαββίδη, κρίμα στα άσπρα σου μαλλιά…
    για πες μας, είπε η Τρόικα πως…
    προκειμένου να αντιμετωπίσουμε τους λαθρέμπορους πετρελαίου, πρέπει να αυξήσει η κυβέρνηση την τιμή Π Θέρμανσης στην τιμή κίνησης;
    ασκούν πολιτική οι πολιτικοί ή τσαμπουκά;
    από πότε η πολιτική είναι τσαμπουκάς;
    πρόσεξε Σαββίδη, μέχρι τώρα οι πολιτικοί δέχθηκαν ντομάτες και αυγά εσείς οι δημοσιογράφοι δεχθήκατε πρόσφατα πέντε γκαζάκια,
    στην επομένη θα είναι πυρά από πολυβόλα…

    στη συνέχεια, και αφού το σκέφτηκα ανάρτησα το ακόλουθο κείμενο:

    Και πάντως,
    με τη διάσταση που δίνει η λέξη [Ανιχνεύεις]
    θαρρώ πως ανιχνεύουμε το βάθος των διανοητικών μας δυνατοτήτων.
    Πως μπορεί να επιτευχθεί αυτό,
    με την ενθάρρυνση ή την αποθάρρυνση της σκέψης;
    αναζητώ να βρω αν η ανθρώπινη διανόηση λειτουργεί πιο ανθρώπινα όταν ενθαρρύνουμε των συνάνθρωπο ή όταν τον αποθαρρύνουμε;
    Και ποια είναι η επιλογή τελικά που καθορίστηκε από το σύστημα;
    καθώς ανιχνεύω στα μύχια του Νου μου για να αναλύσω επιτυχώς αυτήν την πάρα πολύ σοβαρή διάσταση,
    διαπιστώνω ότι το σύστημα βιάζει στο Νου εμπόδια
    εμπόδια για να μην διερευνά τις δυνατότητές του.

    Συμπεραίνω λοιπόν ότι, παρόλο που ο Παντελής Σαββίδης,
    με τον τίτλο που δίνει η ίδια η εκπομπή του [Ανιχνεύσεις],
    καταστρέφει θα έλεγα την ίδια την έννοια της ανίχνευσης,
    σνομπάροντας λ.χ. ορισμένους συμμετέχοντες σε τούτη τη σελίδα.
    Και δει το άτομό μου. Γιατί;
    οφείλεις να δώσεις εξηγήσεις Παντελή, για το καλό της ίδιας της πορείας της εκπομπής σου.
    Από μένα θα δεχθείς τον έπαινο [και είναι πάντα χρήσιμος]
    όπως είναι χρήσιμο να σου επισημαίνω πάντα τα λάθη σου.
    Ξέρεις Παντελή κι εσύ αγνώστου ταυτότητας [επισκέπτη] το ζήτημα δεν είναι αν νομίζεις/τε
    πως ένας διανοητής θα σου κάνει [ατομική ζημιά] αλλά
    αν η ελεύθερη ανίχνευση των διανοητικών μας δυνατοτήτων προχωράει στο να κατανοήσουμε τον κοινό μας [παρονομαστή].
    Έχουν γραφεί χιλιάδες σελίδες για τη ζημιά που επιφέρει η ίδια η [γλύκα] της εξουσίας.
    Και είναι προφανές ότι η εξουσία ως ένστικτο ζημιώνει απεριόριστα τις ίδιες τις προσπάθειές μας για έναν κοινό δρόμο ως κοινωνία.
    Το είναι βέβαιο ότι, στο πάνελ των ανιχνεύσεων, ή στο μυαλό του Σαββίδη [θαρρώ],
    δεν είναι η εξουσία.
    δεν είναι εκεί στο Πάνελ της ΕΤ3 δηλαδή, μα ούτε στην ιστοσελίδα του
    για να κατευθύνει –να περιορίζει την ελευθερία της σκέψης,
    αλλά για να ενθαρρύνει τους καλεσμένους του.
    αλλά και οι καλεσμένοι του, θα δίνουν όλο και πιο κοινωνικά αποδεκτές [συμβουλές] αν θέλετε, όταν είναι παντελώς ελεύθεροι από ιδιοτελής πολιτικές, και αυτή είναι η κύρια διάσταση των ανιχνεύσεων, να ερευνήσουμε σε βάθος και να βρούμε τη θεραπεία της ίδιας της ιδιοτέλειας.
    πού είτε οι ίδιοι είναι εγκλωβισμένοι από ιδιοτέλεια ή εκφοβισμένοι από το σύστημα που τους υποχρεώνει το σύστημα να το στηρίζουν,
    επειδή μάλλον επωφελούνται έτσι οικονομικά ή κοινωνικά.
    Και έχεις και τον Παντελή, τον κάθε δημοσιογράφο δηλαδή,
    που επειδή [εκ των άνω] λαμβάνει εντολή, σε κάθε συζήτηση κόβει τον συνομιλητή ώστε ποτέ να μη βάλει ο θεατής ένα τελικό συμπέρασμα.

    Αυτή ακριβώς –η ιδιοτέλεια είναι που καταστρέφει τελικά την ελεύθερη διανοητική διάπλαση προς μια κοινή συνιστώσα για να βρούμε τελικά την κοινή μας συντεταγμένη ως κοινωνία.

    Έτσι λοιπόν κύριοι των ανιχνεύσεων,
    με το να με χλευάζεται αντί να ενθαρρύνεται τις σκέψεις μου,
    με την απειλεί να με κόψετε δεν κάνετε απλά σε μένα ζημιά
    αλλά στο ίδιο το κοινωνικό [μας] έργο
    –αυτό το έργο που καλούμαστε εδώ να εκπληρώσουμε,
    θέλω να πιστεύω, όλοι μας. ή μήπως όχι;

    Προσπαθώ δηλαδή να πιστέψω ότι εδώ σε τούτη τη σελίδα
    θέλετε και εσείς όπως και ο Γράφον,
    να προσφέρουμε εδώ μέσα κοινωνικό έργο
    –να βοηθήσουμε και να βοηθηθούμε ως κοινωνία
    να φτάσουμε το υπέρτατο των μεταξύ μας σχέσεων.
    Δεν θέλουμε, τουλάχιστον προσωπικά δεν θέλω,
    και θα ήταν από μέρους μου [αδιανόητο]
    να θέλω το κακό κάποιον προς όφελος ή ζημιά κάποιων άλλων,
    αυτό που προσπαθώ ως μια ασήμαντη μικρότητα ανάμεσα στο απέραντο σύμπαν να ανακαλύψω
    και να προσφέρω στο διανοητικό γίγνεσθαι
    –είναι ακριβώς η ωφέλεια για τον καθένα μας και κυρίως
    –ολόκληρης της ανθρώπινης κοινωνίας.
    Είναι αυτό κακό –ενοχλεί κάποιους, θεωρείται περιαυτολογία να το λέω;

    Αυτή η διανοητική σκέψη διάσταση ενόραση, όπως θέλετε ορίστε τη,
    δεν είναι για να την χλευάζετε,
    διότι έτσι καταστρέφετε το ίδιο το [κοινωνικό όφελος] που προκύπτει από το διανοητή,
    και ούτε είναι υπερβολή να δώσει ο κάθε σκεπτόμενος από μόνος του αυτήν την διάσταση.

    Θα περίμενα λοιπόν από το κοινό –από εσάς τους ίδιους,
    να συμμετέχετε στις σκέψεις μου, για να βγούμε τελικά από αυτό το τέλμα της κρίσης.
    Το να συμμετέχετε βοηθάτε τις σκέψεις μου και όλων των άλλων.
    Είναι μήπως και αυτό κακό να το επισημαίνω;
    Πως λοιπόν κάνετε διάλογο με ανοησίες ενώ με τις ουσίες που παρουσιάζω εδώ μέσα αποφεύγετε να συμμετέχετε στις σκέψεις μου;
    Που είναι η εκτίμηση και η προσφορά σας, πάνω στην ίδια την αναζήτηση νέων διανοητικών διόδων;
    Θα πρέπει δηλαδή ντε και καλά να έχουν δώσει κάποιοι τα παράσημα σε κάποιον για να το εκτιμήστε επιτέλους για να διευρυνθεί έτσι η ίδια η σκέψη όλων μας;

    Και που όπως πολύ άριστα διαγνώσαμε και προσωπικά το τονίζω σε κάθε ευκαιρία, η κρίση δεν είναι οικονομική παρά άκρος διανοητική.

    Επειδή κάποιοι είναι κολλημένοι στον πλούτο τη χλιδή και την εξουσία, πρέπει σώνει και καλά εμείς να τους προσκυνήσουμε; Ή μήπως επιτέλους οφείλουμε να τους θεραπεύσουμε από όλες αυτές τις αρρώστιες της εξουσίας;
    Να σταματήσουμε λοιπόν εμείς να μιλάμε για να μιλάνε οι άρρωστοι;

    Ή μήπως θεωρείται υγεία η τρεχάλα για χρήμα και εξουσία;
    για δες τε όμως τι κέρδισε η τρεχάλα για χρήμα εξουσία και δως του συσσώρευση…
    η ανθρωπότητα βρίσκεται σε παντελή αγριότητα ή μήπως όχι;
    είναι αλήθεια τρέλα να το επισημαίνουμε ή τρέλα να μας κόβουν το Λόγο;

    Υπάρχει ακόμα κάποιος να υποστηρίζει πως τάχα η κρίση είναι οικονομική, ή μήπως επιτέλους οφείλουν οι [από πάνω μας] να καταλάβουν επιτέλους ότι είναι διανοητικά άρρωστοι και ότι η κρίση ΕΙΝΑΙ διανοητική;

    Σαν Αντάρτης συμφωνώ και επαυξάνω στα όσα μας αρ-αδειάζει ο Σ.Ρ.

    Το αν είναι διανοητική ή όχι η κρίση κι ότι ο
    δήθεν says ή Εξαρχείου ή βλάξ
    και δεν ξέρω κι εγώ ποια παρατσούκλια θα βρει ακόμα
    δείτε τι έγινε προχθές το βράδυ με τα γκαζάκια,
    δείτε τι έγινε τη νύχτα που πέρασε.

    Από πού προκύπτει όλη αυτή η βία,
    είναι μιας κάποιας κομματικής σχεδιασμένης και καλά επίθεσης
    όπως τα ΜΜΕ [κατ’ εντολή πάντα]
    προσπαθούν να δώσουν στο κοινό να εννοηθεί;

    Ακόμα δεν έχετε καταλάβει ότι όσο βιάζεται τον απλό λαό τόσο πιο επιθετικός γίνεται, και τώρα ξέρει απόλυτα κατά ποιών θα επιτίθεται;
    Δεν έχετε καταλάβει ότι, ναι μεν θα ανεχθούμε ορισμένες τρέλες σας αλλά ως εδώ και μη παρέκει φιλαράκια
    –ασφαλώς –είμαστε κατά ολόκληρου του πολιτικού προσωπικού,
    και όσο μπορούμε κατά της ανώτατης γκανγκστερικής πλουτοκρατίας,
    που με χίλιες δυο τρικλοποδιές προσπαθούν να χειραγωγήσει [το λαό]
    στην απόλυτη εξουσία τους.
    η εντολή βεβαίως είναι από τα κέντρα εξουσίας της λέσχης Bildenberg
    να πατάξουν την αντίδραση του/των λαών.
    κούνια που τους κούναγε…

    κοιμούνται όλοι τους με τα τσαρούχια.


    …………………………………………………………………………..
    Όπως λ.χ. σήμερα ακούμε για την [οδηγία] να μη πληρώνουμε αν δεν παίρνουμε αποδείξεις…
    αποδείξεις αγαπούλες Κοτζαμπάσηδες μπαγάσες
    –δεν είναι το κωλόχαρτο των ταμειακών σας μηχανών,
    είναι το είδος που μας δίνει ο κακόμοιρος [υπάλληλος] που περιμένει τον καταναλωτή να τον υπηρετήσει,
    είναι το είδος –τρόφιμα ρούχα υποδήματα και διάφορα οικιακά και χρήσιμα εργαλεία για τη ζωή μας
    που κάποιοι αγωνίστηκαν για να τα παράγουν,
    και δεν μπορεί εσείς οι πραιτοριανοί Κοτζαμπάσηδες να μας αποκαλείται κλέφτες, επειδή δεν είμαστε διατεθειμένοι να συμβάλλουμε στα γκανγκστερικά καπιταλιστικά σας συστήματα. Δεν θέλουμε πια καμιά απόδειξη, θα πληρώνουμε ότι αγοράζουμε και σε εσάς δεν θα δώσουμε ούτε σεντς πια βρε καραγκιόζηδες,
    άντε να χαθείτε εσείς και το βρωμερό σας σύστημα. –

    Προσπαθείτε εσείς να μας αναγκάστε να παίρνουμε αποδείξεις;
    για ποιο λόγω βρε βρωμούσες;
    για να είμαστε κοινωνικοί απέναντι ποιων αλήθεια;
    τι αντιπροσωπεύει η συμμετοχή του κάθε παραγωγικού ή καταναλωτή αλήθεια μέσω της καταβολής μέρους από τα κόπια μας;
    την απόλυτη παροχή κοινωνικού κράτους φιλαράκια,
    απαιτούμε σαν αγωνιστές της παραγωγής τον απόλυτα τέλειο δάσκαλο που θα μάθει τα παιδιά μας απόλυτη συλλογικότητα

    –απαιτούμε τον απόλυτα συνειδητό γιατρό που θα γίνει θυσία για την υγεία και του τελευταίου εργάτη

    –απαιτούμε απόλυτο σεβασμό και προστασία στους απόμαχους συνταξιούχους

    –απαιτούμε την απόλυτη παροχή όλων των υποδομών κίνησης με όλα τα ΜΜΜ

    –απαιτούμε πλήρη ενεργειακή και απόλυτα οικολογική ενεργειακή κάλυψη. –

    –απαιτούμε ολόκληρη η τεχνολογία και η επιστήμη να είναι απόλυτα στη διάθεση του εργαζόμενου λαού. –

    –Απαιτούμε δηλαδή την απόλυτη κάλυψη των αναγκών μας στο χώρο της παιδείας υγείας κυκλοφορίας γήρατος πρόληψης απόλυτη εγγύηση εργασίας για τους πάντες.

    Και φυσικά τα απαιτούμε με όλον μας τον τσαμπουκά
    διότι τελικά εμείς εργαζόμαστε κι όχι όλοι εσείς οι κηφήνες από τις όποιες οικονομικές και πολιτικές μασονικές σας στοές. –

    αφού έχουμε απόλυτα δείγματα γραφείς όλων αυτών των απαιτήσεων
    τότε να συζητήσουμε για φόρους και χαράτσια, μέχρι στιγμής,
    όχι μόνον δεν έχετε κανένα απολύτως δικαίωμα να ζητάτε φόρους
    αλλά οφείλετε να επιστρέψετε στο λαό ότι μέχρι σήμερα τους κλέψατε και εξαπατήσατε.

    Έχετε μπρε εσείς μούτρα να λέτε πως…
    αν δεν πάρουμε απόδειξη να μην πληρώνουμε,
    όταν εσείς έχετε θησαυρίσει και έχετε διαλύσει παντελώς αυτά για τα οποία πληρώνουμε;

    Έχετε διαλύσει παντελώς τις κοινωνικές μας παροχές
    τις συντάξεις το ΕΣΥ την εκπαίδευση, έχετε διαλύσει τα πάντα,
    για να κρατήσετε το σύστημα των κερδοσκόπων;
    Με το ζόρι βρε ξεδιάντροποι θέλετε από μας να μας εκβιάσετε να πληρώσουμε το άναρχο κράτος των Γκάνγκστερ; Είτε αυτό είναι εδώ στο Ελλαδιστάν ή όπου αλλού επιμένετε να ενισχύουμε εμείς με τα κόπια μας το γκανγκστερικό σας φρενοκομείο;

    Όχι κύριοι Δεν υπακούμε στα φορολογικά σας μπακαλοδεύτερα,
    ούτε είμαστε διατεθειμένοι να εξαπατήσουμε τους προμηθευτές μας,
    και μόνον για να είστε εσείς [ο πολιτικός κόσμος της απάτης]
    εντάξει απέναντι στους γκάνγκστερ.

    Και σε σχέση με το χθεσινό με τον Κεδίκογλου,
    είναι κύριοι το αποτέλεσμα της πολιτικής Βίας
    που ασκείτε ολόκληρο το πολιτικό προσωπικό, γιατί και καλά μη χαλάσετε την πιάτσα των Ροκφέλερ Λάτση Βαρδινογιάννη κι όλων αυτών των Γκάνγκστερ;

    Και πονάει ο κύριος Κεδίκογλου που τρομοκρατούν το κοριτσάκι του,
    αλλά του ότι για χάρη του Σόιμπλε ξεπαγιάζουν χιλιάδες παιδιά στη χώρα μας [Ελλάδα] άλλα είναι νηστικά και άστεγα
    αυτό δεν τον πονάει τον κύριο Κεδίκογλου;
    Να έρθει αυτός ο κύριος Σόιμπλε να του κάνουμε εμείς μαθήματα κοινωνικότητας, δεν θα μας υποχρεώνει αυτός μαζί με όλους τους πραιτοριανούς του να γίνουμε κοινωνικοί πληρώνοντας τους διεθνείς Γκάνγκστερ του.

    Να πείτε εσείς οι δημοσιογράφοι, σε όλους αυτούς, ότι –τέτοιες οδηγίες εμείς δεν πρόκειται ποτέ ξανά να ανακοινώσουμε από τα ΜΜΕ.
    Δεν θα πούμε ούτε θα επιτρέψουμε από τις οθόνες μας να συμβουλεύουμε τους πολίτες πως… είναι κλέφτες αν δεν κόβουν –παίρνουν αποδείξεις.

    Γράφουμε το φορολογικό σας κωλοχανείο στα παλαιά μας υποδήματα.
    Εμείς θα συναλλασόμεθα μεταξύ μας σαν να μην υπάρχετε καν.
    δεν κόβουμε Δεν παίρνουμε ξανά καμιά απολύτως απόδειξη.

    Δεν σας δίνουμε πια κανέναν λογαριασμό …
    ακούς εκεί κλέφτης ο εμποράκος και ο φουκαράς αγωνιστής παραγωγικός καταναλωτής… σε ποιους τα λέτε αυτά βρε κομπιναδόροι;

    Δεν κόβουμε τίποτα πια φιλαράκια
    Κι αν τολμάτε στείλετε ελεγκτές…
    θα τους τσακίσουμε στο ξύλο. –

    να πεθάνετε ρε…
    δεν πληρώνουμε πια ούτε σεντς για τη γούνα σας, το καταλάβατε;
    Αν θέλετε να φάτε ελάτε στα χωράφια να δουλέψετε
    αλλιώς να πάτε στα τσακίδια εσείς και το κράτος σας. –
    …………………………………………………………………….

  2. Αυτά που αναφέρω στο υπογραμμισμένο για τις αποδείξεις
    είναι το αποτέλεσμα του πολιτικού και καπιταλιστικού κατεστημένου κύριοι.
    Και δεν έχετε ακόμα δει τίποτα.
    Έτσι και συνεχίσετε να πιέζεται τους λαούς να υποκύψουν στην πολιτική και οικονομική σας εξουσίας θα γίνει το έλα να δεις.

    Δεν είστε πια σε θέση να καταπιέζεται τους λαούς για την αρρώστια της εξουσίας σας κύριοι.

    Το παιχνίδι σας είναι χαμένο. Παλεύεται 25 αιώνες τώρα να πείσετε τους λαούς να υποταχθούν στις εξουσίες σας.
    Δεν θα τα καταφέρετε, θα φάτε τελικά τα κεφάλια σας.

    Έχετε, δεν έχουμε, εσείς της πολιτικής και οικονομικής εξουσίας έχετε διανοητικό πρόβλημα κύριοι.
    Η κρίση είναι απόλυτα διανοητική, και είναι απόλυτα δική σας η διανοητική κρίση είστε αθεράπευτα άρρωστοι για εξουσία και προνόμια, κι αυτή σας την αρρώστια πολεμάμε με όλα μας τα διανοητικά μέσα πια
    μπορείτε να το χωνέψετε ή προσπαθείτε ακόμα να μας παριστάνετε τους υγιείς;
    Τελική διάγνωση:
    ΕΙΣΤΕ ΆΡΡΩΣΤΟΙ
    ολόκληρο το πολιτικό και οικονομικό τσούρμο είστε για τα σίδερα
    χωνέψτε το επιτέλους. –

    Η κρίση Είναι σαφέστατα διανοητική
    και είναι διανοητική επειδή αυτοί που ασκούν εξουσία δεν διανοούνται να τη χάσουν, παρόλο που παραιτούμενοι της εξουσίας,
    θα βρουν πράγματι τον εαυτό τους.
    το άκρος απαράδεκτο,
    τουλάχιστον σε τούτη τη σελίδα,
    είναι να κατακεραυνώνονται οι θετικές προσπάθειες,
    επειδή κάποιοι [εκ των άνω] σας απειλούν…

    μα το ζήτημα είναι ακριβώς αυτό,
    γιατί άραγε με απειλεί κάποιος ενώ θέλω το καλό του;
    και ασφαλώς εδώ υπάρχει μια μορφή υποκειμενικότητας,
    ότι για το δικό του καλό να πάψει να θέλει να ζει στην εξουσία,
    είναι και δικό μου καλό, διότι έτσι θα βρεθούμε ο ένας πλάι στον άλλο.

    και πείτε μου παρακαλώ που είναι το κακό,
    και σε τι ενοχλεί αυτή μου η επιμονή σα παρεμβαίνω
    για να επισημαίνω ακριβώς το κακό που προκύπτει από τη λογική που προσπαθούν οι εξουσιαστές να ωθούν τα πράγματα;

    Πες τε μου λοιπόν έχω ή όχι δίκιο που τονίζω ότι το ΑΟΖ λ.χ.
    μια και κάνουμε συζήτηση περί αυτού,
    ομαλοποιεί τις σχέσεις των λαών της Μεσογείου ή τις δραματοποιεί;
    Έχω δίκιο ή όχι ότι η ομαλοποίηση και η κοινή συντεταγμένη των μεσογειακών λαών είναι να έρθουν σε από κοινού συνδιάσκεψη να λύσουν από κοινού και χωρίς εθνικές υποκειμενικές προκαταλήψεις τα όποια προβλήματα προκύπτουν;

    Και τι θέλουν άραγε να μας πουν πως…
    την ομαλοποίηση των σχέσεών μας ως λαοί
    θα τη βρούμε βάζοντας τα μεγάλα τζάκια από τις πολυεθνικές αφεντικά μας,
    ή καταργώντας αυτά τα ίδια τα τζάκια ντόπια και παγκόσμια, ενισχύοντας τις λαϊκές διασυνδέσεις;

    Και γιατί παρακαλώ να πρέπει να εμποδίζομαι εγώ,
    να με χλευάζει ο κάθε καιροσκόπος και κερδοσκόπος
    και να παρασύρεται μάλιστα και ο [αγαθός] Συντονιστής μας Π. Σαββίδης;

    Και ποιος είσαι εσύ τελικά κύριε με το ψευδώνυμο [επισκέπτης]
    που έχεις μάλιστα και το θράσος να με αποκαλείς τρελό;

    Ποιος είναι τρελός, είμαι εγώ τρελός που επιμένω,
    επειδή έχω απόλυτο δίκιο, ότι το δίκιο ή τα δίκαια της θάλασσας
    ή τα όποια δίκαια είναι απόλυτα κοινά και δεν είναι ξέχωρα;

    Και μάλιστα, να γίνεται εδώ χάμου του κουτρούλη ο γάμος,
    όχι τόσο οι τούρκοι όχι άλλο τόσο οι Ισραηλίτες,
    κάπου ενδιάμεσα οι Έλληνες να και η σφήνα των Αλβανών της Μάλτας ή του όποιου άλλου
    και τελικά οι απόλυτα υποκειμενικοί που δεν θέλουν οι λαοί να βρουν την κοινή τους λογική –είναι οι πολυεθνικές
    –αυτοί με το μεγάλο τουπέ του μεγάλου αδελφού…
    αυτόν τον τσαμπουκά οφείλουμε ως πανανθρώπινη κοινωνία να τους τον κόψουμε μια δια παντός.
    Είναι μήπως αυτό τρέλα, να αποκαλύπτουμε αυτήν την αλήθεια
    ότι δηλαδή όλοι αυτοί έχουν καταφέρει να [κλέψουν το χρήμα για τον εαυτό τους]
    για να αρπάξουν τα παιδιά μας να τα σπουδάσουν γενίτσαρους για να τους προστατεύουν;

    Ποιος είναι λοιπόν τρελός, είμαι εγώ τρελός που σας επισημαίνω ότι όλα αυτά αποσκοπούν στην ένταση,
    και η ένταση έχει την υποκειμενική πάλι διάσταση
    να κερδοσκοπούν οι μεγάλοι ανόητοι που σώνει και καλά θέλουν να ζουν και μάλιστα μέσα στη χλιδή πουλώντας αέρα κοπανιστό,
    οι μεν και καλά τεχνολογία οι άλλοι φονικά όπλα;

    Και είναι τρέλα λοιπόν να επισημαίνουμε ότι όλοι αυτοί με τις πολυεθνικές τους είναι για τα σίδερα, μαζί ίσως, και με τους όποιους επιστήμονες και πολιτικά ανόητους πολιτικάντηδες που θέλουν εδώ να μας παρασέρνουν προς τη σκύλα οι μεν προς τη Χάρυβδη οι άλλοι;

    Αλήθεια, ποιοι είναι λοιπόν οι πραγματικοί τρελοί;

    Κι όμως, κύριε εσύ με το παρατσούκλι του επισκέπτη, η τρέλα βρίσκεται σε σένα, που δεν είσαι σε θέση να παρακολουθήσεις την αλήθεια, και προσπαθείς να κατατροπώσεις την αλήθεια για να υπερισχύσει ο φόνος και ο κανιβαλισμός.

    Αυτό κάνω φίλτατε με την επιμονή μου,
    να σε ξυπνήσω εσένα τον ίδιο να δεις επιτέλους μπροστά σου,
    διότι φαίνεται ή σε πληρώνουν για να με χλευάζεις ή σε διακατέχει το μίσος ίσως επειδή χάνεις κάποια προνόμια εξουσίας ή χρήματος.

    πρέπει λοιπόν να καταλάβεις εσύ και όλοι μας ότι η ανεμπόδιστη ελευθερία της σκέψης είναι αυτή που θα μας βγάλει από αυτήν την στενωπό της ίδιας της υποκειμενικότητας
    –του ίδιου του εγωκεντρισμού και της ίδιας της απάνθρωπης ατομικότητας.
    Δεν είμαι εγώ ο εγωιστής, ή, αν θέλεις, ο επιζήμιος εγωιστής για το κοινό καλό, αλλά ο θετικότατος εγωιστής για ολόκληρη την κοινωνία.
    Και που βρίσκεις το κακό να το επισημαίνω
    εφόσον εσύ δεν είσαι σε θέση να το αναγνωρίσεις;

    Όχι άνθρωπε, τη λέξη τρέλα δεν στην επιστρέφω,
    δεν θα ήταν ηθικό από μέρους μου αλλά ούτε και επαγγελματικό,
    [θεωρώ ότι ο καθένας μας από ένα σημείο και μετά είναι σχεδόν επαγγελματίας θεραπευτής].
    έτσι λοιπόν [σαν θεραπευτής] σε προκαλώ να ζητήσεις συγνώμη,
    όχι τόσο για μένα αλλά για το ίδιο το κοινό των ανιχνεύσεων,
    που αναζητά πιστεύω, ενθάρρυνση για σεβασμό εκτίμηση και ανθρωπιά,
    κάτι που για σένα αυτές οι λέξεις δεν λένε τίποτα απολύτως
    προφανώς ικανοποιείσαι με το να χλευάζεις και να απαξιείς την ίδια την αλήθεια. θαρρείς πως κάτι κάνεις με το να απαξιείς τους συνομιλητές σου.

    Και μη προσπαθήσεις να μου επιστρέψεις τέτοια τερτίπια,
    δεν προσπαθώ να χλευάσω κανέναν,
    απλά αντιστέκομαι στον πόλεμο που δέχομαι,
    και έχω όλο το ηθικό – νομικό δικαίωμα αλλά
    και υποχρέωση έναντι του κύρους μου να το κάνω. –

    Είναι προφανές λοιπόν ότι χρειάζεσαι επειγόντως θεραπεία.
    Πιστεύω ότι με το ύπερθεν κείμενο να σου έδωσα τα κατάλληλα χάπια…

    Ο Θεράπον

    ΣΡ
    ……………………………………………………..

    Φίλες και φίλοι, δεν έχουμε καμιά διάθεση να τρομοκρατήσουμε κανέναν απολύτως αλλά δεν είμαστε διατεθειμένοι σε καμιά περίπτωση να δεχθούμε το φασιστικό σύστημα της οικονομικής και πολιτικής ολιγαρχίας.
    Είναι προφανές ότι, ολόκληρο το πολιτικό –οικονομικό σύστημα λειτουργεί με απόλυτα εγωκεντρικές διαθέσεις.
    Η μοναδική λύση να ορθώσουμε την ανθρωπότητα, είναι να επιταχύνουμε την συνταγματική διαβούλευση και να το καταθέσουμε στον Ελληνικό λαό, να το ψηφήσει ολόκληρος ο Ελληνικός λαός για να επέλθει επιτέλους σύνεση εκτίμηση και σεβασμός όλων απέναντι όλων. –
    αυτήν την απαράδεκτη πολιτική, να πληρώνουμε φόρους και χαράτσια για να γίνονται οι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι πολιτικοί επαγγελματίες να κρατάν τις εξουσίες τους, δεν θα επιτρέψουμε πια να συνεχίσει.

    Αυτό που σας συνιστώ, μην προβαίνετε σε καμιά εμπρηστική ενέργεια.
    Προσέξτε διότι οι καθεστωτικοί [απ’ όλα τα κόμματα] προσπαθούν να δημιουργήσουν αναταραχές και κινήσεις ανεξέλεγκτης βίας
    ακριβώς για να έχουν άλλοθι να περάσουν έκτακτα μέτρα. Εμείς οι [απόλυτα υπεύθυνοι πολίτες] απόλυτα έντιμοι και συνετοί, δεν θα επιτρέψουμε στους εαυτούς μας να μας προσάψουν κατηγορίες αναταραχών.
    Σκοπός μας είναι να αλλάξουμε [με απόλυτα δημοκρατικές διαδικασίες] εδώ και τώρα το σύνταγμα.
    Όλα τα άλλα διορθώνονται ως δια μαγείας.
    Ο κάθε κατεργάρης θα πάει το σπίτι του μια δια παντώς.

    Εμπρός λοιπόν στη διαβούλευση για παντελώς νέο σύνταγμα.

    Αυτό για τον πιο βασικότατο Λόγω ότι δηλαδή
    η διαβούλευση για νέο σύνταγμα δεν είναι δυνατόν να γίνεται μοναδικά από το 0,1% ειδικούς και καλά.
    δηλαδή κύριοι, οι συνταγματικές και νομοθετικές ρυθμίσεις των μεταξύ μας σχέσεων πρέπει να απορρέουν στους χίλιους μόνον ένας;
    Μισό λεπτό δεν είναι ούτε ένας στους χίλιους, αν δηλαδή διαιρέσουμε τα δέκα εκατομμύρια έλληνες δια 300 των βουλευτών και άντε να βάλουμε και πέντε συμβούλους για κάθε βουλευτή που μας κάνουν περίπου δυο χιλιάδες άτομα σε όλη την επικράτεια, κι αυτές οι δυο χιλιάδες ξέρουν και καλά πως θα μελετήσουν τους κανόνες των μεταξύ μας σχέσεων μας κάνουν 10.000.000 δια 2000 = στα πέντε χιλιάδες άτομα, μόνον ένας είναι ο ξύπνιος κι .όλοι οι άλλοι πρέπει να υπακούν σε αυτόν τον έναν; Θεωρείται αυτή δίκαιο –δημοκρατικό και αρχή εμπιστοσύνης ή έστω υπακοής από τις πέντε χιλιάδες στον έναν,
    χωρίς μάλιστα ποτέ να εκφέρουν γνώμη οι πέντε χιλιάδες παρά μόνον να υπογράφουν [ψηφίζουν] καλή τη πίστη;
    Που ζούμε αδελφές αδέλφια στην απόλυτη ζούγκλα και μας παρουσιάστηκαν μερικοί μεσσίες και καλά αυτοί είναι οι άνθρωποι με νου, επειδή και καλά έχουν πτυχία νομικών κι ότι όλοι οι άλλοι είμαστε ηλίθιοι;

    Γι’ αυτό σας λέω –αγρυπνήστε ξυπνήστε
    –η διαβούλευση είναι τότε διαβούλευση όταν μετέχουν
    αν όχι το 100% του λαού, τουλάχιστον το 30% και αυτό από όλα τα κοινωνικά στρώματα.
    Αλλιώς δεν νοείται σύνταγμα καμιάς πολιτείας παρά κανόνες της απόλυτης κάστας.

    Ήρθε λοιπόν ο καιρός να πάει η κάστα στη γωνία για να κανονίσει ο λαός [πολίτες] πια τα των σχέσεών τους. –

  3. […] ‘Αρθρο 70: (‘Ασκηση νομοθετικού Έργου) […]

  4. […] Δημοσιεύθηκε στο Uncategorized | 2 Comments » […]

Σχολιάστε